lördag, december 03, 2011

9 Armbandsur ( 341/365 )

...nu har vi kommit hem från vår underbara resa till Thailand.
...och att åka i från +31 graders värme och komma hem till -6 grader var inte skoj
och ännu värre var det att öppna dörren här hemma och inse att det bara var 3,7 grader varmt i sovrummet...
Blir till att sova med underställ i kväll, eller kanske t.om skoterstället!! =)

Nått annat som också är jobbigt är ju att armbandsuret ska tillbaka 6 timmar,
så nu när kl är 21 här hemma i Sverige, ja då har man ju redan sussat sött i flera timmar i Thailand
och det är ju nästan morgon där....

Natti natt säger jag till mina vänner här i Norden
och Godmorgon hälsar jag mina vänner i Thailand...

*fotot taget på Phukets marknad*


3 kommentarer:

Admin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Admin sa...

God morgon, god natt och snart god middag här. Man blir lätt vimsig av att resa långt :D

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Åh, vilka läckra armbandsur.Jag älskar klockor av alla de slag.Måste nog ha mig en färggrann snart. 4/12 var det armbandsklockans dag.

Det måste vara en uppseendeväckande resa Du gjort.

Välkommen hem!