söndag, januari 01, 2012

272 Slut ( 1/366 )

....då var det gamla året slut och 2012 har bara gläntat på dörren, hoppas att det nya året för med sig en massa gott. Börjar i alla fall året med ett första inlägg här på 365+1 och presenterar mig själv som:
Camilla, 40, en go å glad tjej som älskar att fota och som bor i en Liten Stuga i närheten av Järvsö. Älskar att resa, att se och uppleva saker, min passion är att dansa och att träffa nya människor.
Hoppas på att möta lite nya människor här på den nya utmaningen....
Slutar med att önska alla En Riktigt God Fortsättning på 2012.

Pst. Fotot är taget vid slutet av min väg ner till min brygga vid Ljusnan....

14 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Gott Nytt År!
Vacker bild :-)
Nu får fotoutmaningen ta oss genom 2012!

Rantamor sa...

God fortsättning på er...
jo jag skickade ett mail till den mailadressen som fanns på deras sida...
men det har nog inte kommit in bland alla namnen...
konstigt...???

jeanette sa...

God fortsättning på 2012. Ett häftigt fotoår hoppas jag.
Härlig bild du bjuder på, så underbart med vatten i alla dess former.

Charlotta sa...

Vacker bild att starta utmaningen med. Önskar en god fortsättning på året!

Mias 366 bilder 2012 sa...

Vackert!

Ebba sa...

Väldigt vackert!

Marina sa...

Jaha ni har mer vinter än vad vi har här iaf! Vacker bild.

Pysselfarmor sa...

Is hos dig, men verkar inte vara någon snö...

ja jag är väl en "gammelbekant"
;-))

vi får peppa varandra nu...det var så himla roligt med 365 2011 tyckte jag så jag hoppade på i år också.

God fortsättning!

Theka sa...

Läckert!

Anders L sa...

Gillas!

Tokmia sa...

Otroligt vackert!

Ina sa...

Vilken vacker vy!

Ska bli spännande att kika in här och se dina bilder under året! Lycka till nu med årets fotoutmaning!

/Ina

Millan sa...

Så vacker bild!
Önskar dig också en god fortsättning på 2012!
Ser fram emot att få följa dina bilder under året!
Länkar till dig om det är ok?

Helena sa...

Vilken fin bild! :)