måndag, januari 09, 2012

112 Händer ( 8/366 )

Järvsö Spelmansgille

15 kommentarer:

Fru Andrén sa...

sv: Man lär så länge man lever ;-)

Härlig bild på händer!
Det gäller att använda fantasin till sina bilder.

Rantamor sa...

Va int han Moreus där...
kompis med Hedenhös **fniss**

Razzy sa...

Läcker bild :) de händerna kan säkert få ut ljuv musik från violinen, det kan inte jag *hihi*

Marie sa...

Fantastiskt vad händer kan göra.

Och jag älskar dina bilder på snö och is.

ansepanse sa...

tänk vad mycket gammeldans jag dansat innan jag fick för ont för att kunna göra det mer
kramar

Millan sa...

Jättefin tolkning av temat!

Pysselfarmor sa...

Ljuvligt! Man blir så glad! Fina bilder från ditt spelmansgille!

Unknown sa...

Snygg bild!!

Mias 366 bilder 2012 sa...

En bild jag gillar! Kan riktigt höra tonerna till musiken...

Rantamor sa...

Men kom igen med bloggandet nu...
va sitter d i du som var på fotopromenad igår....
eller sket d sig ????

lenabratt sa...

Jättebra tolkningar av olika teman !

alba.carina sa...

Underbar bild

Maria sa...

Fint tolkning med en levande bild.

Theka sa...

Tänk om mina händer kunde göra sånt också... spela fiol alltså.
Bra tolkat^^

Yvonne L sa...

Händig tolkning av temat!