torsdag, oktober 27, 2011

220 Proffs ( 302/365 )

...proffs på att bygga sandskulpturer??

3 kommentarer:

Rantamor sa...

Absolut konst...

Klart ni ska hit å bada bastu till jul...
jag tror att det går fort nu när Rantafar kommer igång.
Och så fick vi ju en extra bonus...
och det ska gå till mattläggaren.
Det kom som en skänk från ovan...som Malte i Borga sa när han fick en flaska wiskey av Rantafar....

Jasså du städar...
jag frostade ur köksfrysen igårkväll...så nu har jag så iordning och isfritt där....
skönt skönt...
mycket svamp å mycket bär....
skulle ju köpa älgkött av Annika...
men hon skulle ha 10€ kilo...
lite dyrt tyckte snåla vi så det blev inget....

Rantamor sa...

Just d ja d va ju inte konst på ditt tema utan proffs...
och det är nog proffsig konst...

Rantamor sa...

Men tog din energi slut...
jag har hunnit ikapp trots att jag sölade i helgen....
ja jag menar att jag hann ikapp dig för idag ska det ju vara 305...
tror jag.

Nattinatt...